Mina äventyr som singel

2013-02-18
17:00:06

Den oönskade känslan av ensamhet.
Idag satt jag ensam i omklädningsrummet. På ena sidan av mig var det två unga tjejer som pratade om skolan och eleverna i den. Dom pratade om gamla minnen och skrattade tillsammans. 
På andra sidan hade jag två relativt unga mammor med varsitt barn hängandes på armen. Dom bytte uppfostrans råd och råd om deras män. 
 
I mitten satt jag, tyst, ensam och luktade klor. Jag vet att jag har vänner, jag intalar mig att även jag kommer få en såndär söt unge som hänger på min arm och att jag och en värninna kommer byta historier om våra barn och män. 
 
Men just nu så sitter jag hemma. Ensam. Trött. Och önskar att jag inte var just det: Ensam. 
Taggar: blottad, endagimittliv, ensam, omklädningsrummet, relationer;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: