Mina äventyr som singel

2013-03-16
13:18:00

Hissen
Jag står och pratar med vem jag då trodde var Han med stort H. Han stod och berättade om att han precis blivit upphånglad av någon tjej. Jag tar ett steg bakåt. Inte ett stort, men tillräckligt för att han ska märka något. En kort stund så tänker jag "Du borde inte vara förvånad" men sen slår min dumma tjejgen på och jag tänker att "han kanske bara vill göar mig avundsjuk?". Så jag ville hämnas. Tog en shot och helt plötsligt höll våran genemsamma kompis mig i handen och vi var ute i korridoren, bort från musiken på dansgolvet. Jag fnittrade till, jag minns inte varför jag fnittrade men han vänder sig om och ler stort mot mig. Han är snygg. Han är jätte snygg. Varför har jag inte tänkt på honom innan? Vi hamnar utanför hissen, han håller mig fortfarande i handen och ler mot mig, jag tittar blygt in i hans ögon, dörrarna öppnas. Vi kliver in i den tomma hissen. Dörrarna stängs. Han lutar sig nästan onödigt nära mig för att trycka på en knapp. Högsta våningen är intryckt. Jag kollar frågande på honom och säger "vart ska vi?" Han ler och svarar "jag vill bara vinna tid för det här".
 
Helt plötsligt kysser han mig. Jag kysser tillbaka och som svar trycker han upp mig mot väggen. Han för händerna över hela min kropp, stannar plötsligt, lutar huvudet bakåt så han ser mig i ögonen och säger "du är så jävla snygg". Jag tar tag i hans krage och drar tillbaka honom in i kyssen. Precis innan våra läppar möts så viskar han "och så jävla sexig". Sen möts våra läppar och hissen säger pling. 
 
Det var som att vi kom på att vi var på en offentligplats just då. Dörrarna öppnas och mitt emot oss står ett gammalt par. Dom tittar på oss som precis har slutat kyssa varandra och vi och dom såg nog båda lika förvånade ut som vi gjorde. Mannen mummlar lite tyst "vi tar nästa hiss" och ser bitter ut, vi ler tillbaka och dörrarna stängs. 
 
Han pressar sig mot mig, jag för fingrarna genom hans hår. Jag kan känna hans erektion och kysser honom djupare. Jag vill ha honom här och nu. Han mummlar något liknande och hissen stannar, vi är högst upp. Hans läppar letar sig bort från mina och han ler belåtet. Tar min hand och drar ut mig ur hissen. Nu då? vad är planen? Han börjar kollar runt, jag frågar vad han letar efter men han svarar inte, håller kvar min hand och nästan drar mig efter sig. Jag vill gå tillbaka till kyssarna. 
 
Sen stannar han, i ett hörn på en korridor och kysser mig och säger "kan vi inte ha sex här". Jag skrattar och frågar hur mycket han har druckit egentligen, Det finns överbevakningskameror överallt och dessutom kan vem som helst gå förbi. Han kysser mig. Jag bannar mig själv för att jag sa nej.. Sen gick han hem, lämnade mig där kåt och ensam.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: