Mina äventyr som singel

2013-01-14
23:43:25

Sann kärlek, finns det?
Efter en dagars av grubblande, kanske år egentligen, så undrar jag fortfarande: Finns sann kärlek? Mr. Right? 
 
I många filmer så blir dom vänner först, sexlösa vänner, någon blir dumpad och inser sen att kompisen egentligen var den rätta personen för den, dom har passionerat sex, den ena säger "jag ser dig bara dom vän." den andra blir sårad. helt plötsligt så kan dom inte vara kompisar längre. Efter ett tag så inser personen som ser den andra som vän att den vill ha mer. Så han/hon gör en stor gest och sen lever dom lyckliga i alla sina dagar. 
 
Det är film. 
 
Så hur hittar jag Mr. Right i verkligheten? 
Kan man börja som vänner och sen få känslor för varandra? Eller lurar man sig själv lite då, bara för att man vill ha någon? 
Finns det en soulmate för alla? I sånna fall, hur stor är chansen att man träffar honom/henne då? 
Hur vet man när personen är den rätta? 
Funkar dejting sidor verkligen? (alla mina dejter har flunkat)
Hur träffar man någon som vill ha mer än bara sex? 
Hur träffar man någon som vill vara mer än vän? 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: