Mina äventyr som singel

2013-01-22
14:31:00

Vandrar på moln del 2
Jag pressade min rumpa mot hans kuk, han pressade sig mot mig. Jag vred lite på huvudet, lyfte armen och började leka lite med hans hår. Han smekte försiktigt längst med min arm och tog ett stadigt tag i mitt högra bröst och började massera det. Vi sa inte ett ljud, vi bara rörde vid varandra.
 
Jag började smeka hans ben med min fot, han tog tag i min höft och pressade den hårt mot sig. Jag smekte hans bröstkorg med min hand, ner mot magen, förbi magen och lite längre ner. Den var stor och hård. Jag smekte den utanför hans kalsonger tills jag inte kunde hålla mig längre. In med handen, upp och ner, han stönade tungt, jag log. Jag vred huvudet så mycket det gick, han mötte upp mig och vi började kyssas. 
 
Helt plötsligt insåg jag vad som höll på att hända, vi var ju kompisar, han kanske inte var över sitt ex, jag ville inte slänga iväg våran vänskap för ett one night stand. Jag stannade till, sa hans namn så mjukt jag kunde. "jag tror inte att det här är en sån bra idé.. jag värderar verkligen våran vänskap.." han stannade till "ja.. det gör jag med, ska vi sluta?". Jag kunde inte läsa av ifall han lät besviken eller inte. Och jag ville verkligen inte sluta. Hela min kropp ville fortsätta, den skrek efter honom. Jag bad om ursäkt ifall jag hade fått honom upphettsad för ingenting "jag vill bara inte sabba det vi har". Han sa att det var lugnt och att han bara skulle ta en snabbdusch. 
 
När han kom tillbaka sa han "men.. är det okej om jag håller om dig..?" jag fnissade, nästan lite lättat och sa "klart, det är mysigt, men det är i och försig alltid mysigt att vara med dig." Han viskade "det är alltid mysigt med dig med" i mitt öra. 
 
Det tog tio minuter, om ens det innan vi var igång igen. Jag kunde inte få nog, tydligen inte han heller. Vi turades om med att "stoppa det innan det gick förlångt". Sen ringde hans syster och bad om att få skjuts till jobbet om två timmar. Tiden var knapp. Visst hade vi hållit på nästan hela natten. Men ingen av oss ville egentligen sluta. Han smekte min mage, letade sig ner till mina trosor, smekte på utsidan, jag kysste honom och sa "jag trodde vi hade pratat om det.." han svarade lite sexigt "jag vet.. jag retas bara lite.." 
"ja men kan du sluta?" 
"varför? blir du lite kåt kanske?" sa han retsamt och fortsatte. Jag slog bort hans hand, bet mig i läppen och sa "ja och om du fortsätter så kommer jag inte kunna hålla mig längre". Han svarade "okej då, jag slutar.. eller?" hans hand letade sig tillbaka, vi tittade varandra djup in i ögonen och kysstes. Han la sig över mig, böjde ner huvudet och kysste mig igen, drog upp huvudet och nästan granskade mitt ansikte. Helt plötsligt log han för sig själv, nästan som nöjd över sin "erövring". Jag log mot honom, skakade långsamt på huvudet, sträckte mig upp och kysste honom igen.
 
Jag blev helt öm i ansiktet av hans stubb. Men det gjorde inget, vi kysstes djupare, han tryckte sig emot mig, jag smekte hans nacke, tittade honom djupt i ögonen och sa lekfullt "vad hände med att sova?" han svarade betsämt med sin sexiga röst "här ska inte sovas". Jag ville ha honom där och då, djupt, svettigt, djuriskt. Men klockan ringde och det var dags för dagens förpliktelser. 
Taggar: blottad, bortamatch, bridgetjones, dramam, filmkväll, kuk, kärlek, mr.right, porr, sex;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: