Mina äventyr som singel

2013-01-15
14:05:00

Hämnden är ljuv?

Hur många här har inte haft en kille som har tjatat er i säng:
"Snälla kan vi inte ligga, bara lite.." eller "snälla bara en puss.."?

 

Det finns säkert tusentals tjejer där ute som tillslut har tröttnat på allt tjat och gett med sig. Det är så uttrycket "1000 nej kan fortfarande bli ett ja" brukar användas. Jag avskyr sånna människor, tjatande typen. Antingen så går man hem med någon eller så är man helt enkelt inte intresserad. Bättre lycka nästa gång. Men det finns fortfarande tjejer som faller för det här. Inte faller, faller. Men ger med sig efter att tag. Dom orkar inte med tjatet, lite som "låt oss få det överstökat och gå vidare i livet". Sånt gör mig lite irriterad, att man uttnyttjar människor som inte kan eller vågar säga nej (jag var en sån förut). Så när jag råkade ut för den här typen av kille tänkte jag för mig själv "nu ska jag ge igen för ALLA dom flickorna som känt att dom gett med sig. Alla dom som inte kan säga nej." Sagt och gjort.

 

Jag var ute på krogen med en av mina närmaste kompisar. Det är ganska avslappnat när vi är ute för vi sitter inte ihop. Ibland träffar någon av oss några man känner sen tidigare och då hänger vi med olika människor ett tag. Sen kollar vi läget med varandra och sen går vidare igen. Det här var en sån kväll när hon hade hittat några av sina gamla kompisar. Så jag stod själv i baren och skulle beställa en öl när en ganska så snygg kille ställer sig bredvid mig och våra blickar möts. Vi börjar disskutera vilken öl som är godast ett ganska oskyldigt samtalsämne ändå. Vi fick våra öl och han flyttade lite närmre. Men i sånna här sammanhang så är det ganska vanligt, musiken är ju ganska hög och man hör inte riktigt vad den andra säger. För att inte stå i vägen för resten som ville beställa så gick vi lite åt sidan och fortsatte prata. Sen la han handen på min rumpa och pussade mig på kinden. Jag vet inte varför jag egentligen ryggade tillbaka men det kändes inte rätt på något sätt. Jag sa att prata var trevligt men jag var faktiskt inte sugen på så mycket mer. (Men cred till honom som vågade ta chansen.) Jag vet inte om det var så att han inte hörde vad jag sa eller om han inte brydde sig. Men han tog ett hårdare grepp och kysste min hals medan jag pressades in lite mot väggen. Vad gör man i en sån här situation? Knäar honom i skrevet? Nja, jag puttade bort honom och han sa "kom igen, jag vet ju att du vill.." Hur vet han det? Han kysste mig på munnen. Det var nu jag insåg att han inte skulle sluta förän han fått vad han vill. Och nästa gång han skulle vara ute skulle han hitta någon ny att göra såhär med.

 

Jag var väl kanske inte i mitt mest sinnesfulla bruk när jag bestämde mig för att hämnas på mitt gamla jag som skulle gått med på det här "vadå, det är väl kul att någon i alla fall vill ha mig?". Så jag kysste tillbaka, jag smekte tillbaka tills vakten kom och sa "Antingen så slutar ni med det där eller så går ni härifrån". Jag kunde ha gått hem, jag kanske borde ha gått hem. Men jag var hög på adrenalin över vad som skulle hända här näst, vad jag skulle få honom att gå igenom.

 

Vi tog tunnelbanan hem till honom och efter en 10 minuters prommenad, två trappor och fummlande nycklar så var kyssantet igång igen. Han drog av min jacka och tog av sig sin. Jag smekte honom över axlarna och ner längs armarna medan vi kysstes. Jag bet honom försiktigt i läppen och helt plötsligt så tog han ett steg bak. Först trodde jag att det var en "turn off" men sen såg jag ivern i hans ögon. "Vänta här jag kommer strax!" Jag stod kvar i vardagsrummet/sovrummet och han kom tillbaka med en piska, handklovar och en bitboll i händerna "vad sägs som att vi har lite.. kul?". Vid det här laget så fanns det verkligen ingen återvändo. Jag bet mig i läppen och sa "om jag får vara dominant..". Hans ögon vidgades och hans kuk blev hårdare bara av tanken och svarade "fy fan va sexigt!".

 

Jag puttade ner honom i sängen, gränslade honom, drog av honom tröjan och spännde fast honom med handklovarna i sängen. Han såg uppspelt ut men han hade ingen aning om vad som väntade honom. Jag kysste honom på munnen och bet honom försiktigt i läppen. Fortsatte kyssa honom på kinden, nyckelbenet, bröstvårtorna, magen, ner till raggarsträngen. Jag bet tag i hans jeans och slet upp dom med tänderna medan jag smekte hans överkropp. Han var hård. Han stönade, jag slet av byxorna på honom. Kysste honom utanför kalsongerna så han kunde känna hur det skulle kännas snart. Sen tittade jag upp på honom. Ställde mig upp och sa "oj va mycket klockan är, jag måste nog åka hem nu."

 

Jag har aldrig sett någon så förvånad i hela sitt liv. Som ett barn som precis hade köpt en glass men sen tappat den i backen, ungefär det var hans ansiktsuttryck. Jag försökte att inte le. Hoppade av honom och klädde på mig snabbt. Han ropade "hallå?! Du kan väl inte bara lämna mig såhär?!" Jag klamapde in med skorna på, tittade på honom, ryckte på axlarna och sa "vadå? Jag sa ju att jag inte skulle ligga med dig? Du får väl ringa någon?" sen la jag hans mobil på bordet bredvid sängen. Därefter gick jag. Vilken rush som rusade igenom min kropp! Jag kunde inte sluta le, mitt gamla jag hade fått sin hämnd och där låg han med blåa balle och kunde inte jaga efter mig.

 

En sak slog mig när jag kom hem... Jag undrar om han kom loss?

Taggar: bortamatch, bridgetjones, drama, endagimittliv, erotik, handklovar, porr, sex, skandal?, utekväll;

Kommentarer:

Försöker se hans snopna ansiktsuttryck framför mig och kan inte låta bli att fnissa lite för mig själv. Bra gjort.

Svar: Tack! Det var obeskrivbart!
Den svenska Bridget Jones

2013-01-16 @ 21:09:46
#2: Jag

Klockers!

2013-01-16 @ 23:02:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: