Mina äventyr som singel

2013-02-24
23:34:05

Lyxprostitution nästa?
Det är lustigt hur jag ena stunden känner mig helt ouppskattad. Men nästa får för mycket eller är det kanske jag som aldrig blir nöjd?
 
Ikväll var jag nykter på krogen igen, trots detta så dansade jag gärnet, tre timmars danspass, check!
 
Men där står jag ute i kylan, väntar på bussen och funderar på hur taxichaffisen egentligen tänkte när han parkerat på busshållplatsen. Sen kom jag på mig själv: Det var ju trots allt en taxichaffis, dom får faktiskt göra som dom vill. Tycker dom flesta i alla fall. Ut ur taxin stiger en medellång kille i 25 års åldern med basker. Det första han ser är mig (jag stod precis utanför taxin). Han skannar mig upp och ner och börjar med den ofantligt charmiga öppningsfrasen "alltså jag är ganska full" Jag plockar ur öronpluggarna och han fortsätter svammla "men du är så JÄVLA snygg! Vart ska vi ikväll?" Min första tanke är: känner jag honom? Jag svarar med att skratta högt, har den där frasen någonsin funkat?! Sen säger jag "jag vet inte vart du ska, men jag ska hem och sova" Han tittar på mig igen, frågar var jag bor, jag hittar på ett svar.. Han funderar ett tag och säger "Ja men va fan.. 5000 Spänn! Vad säger du?" Jag kollar frågande på honom. Vad menar han egentligen, plötsligt går det upp för mig: han vill köpa mig. Herre gud vilken absurd tanke. Så jah svarar "vadå tror du att jag är prostituerad eller?!" Han undviker min blick, en del av mig undrar om han ka ske skäms lite. Men icke, han tänkte bara lite och kollar upp när han kommit på lösningen, tror han. "Men 10 000 spänn då! Så mycket kan du ju inte tjäna på bara några minuter!" I en och samma mening har jan förolämpat både mig och sig själv. Jag tittar på honom med en kritisk blick och svarar " försöker du köpa mig?! Jag är inte sån, lycka till ikväll!". Sen kom bussen som en räddare.
 
 
Alltså det finns människor till allt.

Kommentar:
#1: Eskortflickan

Haha! Om han var snygg och hade kondom skulle det ju inte va nåt problem ;) 10 000 är ju naaaajs!!

2013-03-05 @ 22:24:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: