Mina äventyr som singel

2013-01-18
14:28:00

Män och deras kukar.. (innehåller inte barnvänliga bilder)
Det är nog någonting jag aldrig kommer att förstå, denna fasination över sitt egna könsorgan som killar verkar ha. Kanske är det som vi tjejer kan vara med våra bröst, man vill visa dom lite, fast utan att flasha dom helt. Kanske också med rumpor? Att ha snyggt åtsittande byxor/kjol. Men att vifta runt med snoppen och tycka att den är ball. Jag vet inte om det är hälsosamt (ur en "tycka om sig självvinkel") eller om det bara är konstigt. 
 
Freud skulle nog kalla det här inlägget "penisavund". Men det kanske är så, kanske är jag avundsjuk? 
Avundsjuk på att när tjejer ligger med många är det "lite äckligt" eller slampigt. Medan killar kallas "bock" eller ses nästan manlig. Kukarna har ju varit i något, inte tagit emot något. Fast jag förstår inte teorin riktigt. I vilket fall som helst behövs ju båda, om man inte är homosexuell förstås. 
 
Jag tänker lite på sidor som chatroulett, eller appar som kik. Där är det otroligt vanligt att man stöter på dessa kukar, i alla dess former och storlekar. På chatroulett sitter killarna med stånd, beredda att runka lite till om det kommer en ny tjej, imponera med det manligaste dom har, det som vi tjejer aldrig kommer kunna växa ut, en kuk. Stolt ligger dom där som en påfågel som fäller ut sina fjädrar.
 
Skillnaden mellan påfåglarna och oss är väl att ytterst få av oss är så imponerade av att dom viftar runt med kuken på det sättet. Mest brukar vi sitta och skratta åt det eller tycka att det är äckligt. Så det "raggningssättet" funkar inte riktigt. Kanske på någon men i sådana fall ytterst få. 
 
En kille på kik skrev till mig här om dagen. Han började med ett vanligt "hej snygging", jag svarar "hej". Vi hinner växlar några fraser innan jag säger "kan jag inte få se en bild på dig?". Klart att man är nyfiken på hur personen man pratar med ser ut. Bilden jag förväntade mig var att se var på hans ansikte, bilden jag fick var på hans lilla huvud (som dessutom hade en liten rolig hatt, haha). Jag vill inte göra narr av hur någon ser ut, ingen är perfekt. Men jag tycker fortfarande att det är lite underhållande hur han kunde tro att det var vad jag ville ha. Vad ska jag göra med den bilden? Jo, visa den och några andra för er. Så grattis till några av kuk ägarna, nu får hela världen se eran manligaste del.
 
 
 
Taggar: Tankar, blottad, bridgetjones, endagimittliv, freud, kuk, kukar, kukar, om, pinsamt;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: