Mina äventyr som singel

2013-03-04
21:14:42

En tom säng i ett mörkt rum
Hur mycket jag än gillar att han kommer över, att vi myser, att vi nästan har sex så avskyr jag känslan som kommer natten efter, nätterna efter. 
 
Han är så varm och jag så kall. 
 
Varje gång han rör vid mig säger han alltid att jag är så härligt kall. Jag kosar in mig i hans varma famn och ber honom att värma upp mig. Jag trivs där, jag vet vart jag har honom. Vi är inte kära, vi kommer aldrig att bli. Vi är för olika han och jag, når inte upp till varandras kriterier för partnerskap. Vi är ärliga mot varandra. Jag tycker om det här, han tycker om det. Egentligen önskade jag att han höll om mig varje natt. Men då skulle vi oandra sidan sätt inte få så mycket sömn. 
 
Istället ligger jag här i mörkret med armarna som omfamnar en kudde och önskar att sängen inte var så tom.
Taggar: Tankar, blottad, bridgetjones, celibat, drama, endagimittliv, ensam, kärlek, relationer;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: